ВІСНИК МАЛОЗАХИЩЕНИХ

Середа, 20.09.2017, 00:17

Вітаю Вас Гость | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

Головна » Статті » Громадсько-політична діяльність » Листи-запрошення до співпраці

Церквам
Ваша Святість! Дозвольте звернутись до Вас, улюблених Божих, вибраних святих, благодать Вам та мир від Бога, Отця нашого, і Господа Ісуса Христа! Одночасно, як до духовної особи та як до співвітчизника і громадянина. Ми — свідомі громадяни своєї країни, що бажають присвятити свою діяльність відстоюванню правосуддя Божого. Святе Писання у послані 2 Коинтянам гл. 10 говорить : „4 зброя бо нашого воювання не тілесна, але міцна Богом на зруйнування твердинь, ми руйнуємо задуми, 5 і всяке винесення, що підіймається проти пізнання Бога, і полонимо всяке знання на послух Христові”. Навчений Богом цар Навуходоносор у главі 4 казав: „34 Тепер я, Навуходоносор, хвалю й звеличую та славлю Небесного Царя, що всі чини Його правда, а дорога Його правосуддя...”. Настав час домінування в суспільстві категорій святих, що становлять зміст правил, які є основою здорового суспільства і які особисто Вам дана честь проповідувати та нести до пастви. Враховуючи Ваш досвід на ниві специфічної місії, де в найвищий пріоритет поставлена цінність людських душ, впевнені, Ви зможете зрозуміти чемних людей, що вболівають за долю України. Без впровадження у відносини в суспільстві цих цінностей, які і призвана проповідувати Церква, систему цінностей поміняти неможливо. Наш обов’язок, людей, що хочуть та можуть прикласти зусиль для реалізації проекту, спонукає нас шукати дієвого способу врегулювання суспільного життя в нашій Державі. Духовну складову проекту повинна представляти Церква, як духовний арбітр (у тім же послані 2 Коинтян 13 : „5 Випробовуйте самих себе, чи ви в вірі, пізнавайте самих себе. Хіба ви не знаєте самих себе, що Ісус Христос у вас? Хіба тільки, що ви не такі, якими мали б бути.”). Суспільство християнське хибно, бо однобоко, вибрало – б’ють у одну щоку підставляй другу, забувши про те, що є ще Особистий приклад Ісуса і факт цей інший – у апостола Івана 18 : „22 А як Він це сказав, то один із присутньої там служби вдарив Ісуса в щоку, говорячи: То так відповідаєш первосвященикові? 23 Ісус йому відповідь дав: якщо зле Я сказав, покажи, що то зле, коли ж добре, — за що Мене б’єш?” Згідно ж 1 Івана 2 : „6 А хто каже, що в Нім пробуває, той повинен поводитись так, як поводився Він.” Доцільно згадати тут Приповістей Соломонових 25 : „26 Джерело скаламучене чи зіпсутий потік це праведний, що схиляється перед безбожним.” Або Римлян 2 : „7 тим, хто витривалістю в добрім ділі шукає слави, і чести, і нетління, життя вічне, 8 а сварливим та тим, хто противиться правді, але кориться неправді, лютість та гнів. 9 Недоля та утиск на всяку душу людини, хто чинить зле, юдея ж перше та геллена, 10 а слава, і честь, і мир усякому, хто чинить добре, юдеєві ж перше та гелленові. 11 Бо не дивиться Бог на обличчя!”; так саме 1Петра 3 : „13 І хто заподіє вам зле, коли будете ви оборонцями доброго?”. — Чи ж не заклик це бути такими оборонцями? З Вашого дозволу, прохаємо розглянути можливість спільної реалізації цього проекту. Особлива нагальність проекту для нашого часу постає в багатьох главах Святого Писання: і в Послані Апостола Павла до Римлян 13 : „1 Нехай кожна людина кориться вищій владі, бо немає влади, як не від Бога, і влади існуючі встановлені від Бога. 2 Тому той, хто противиться владі, противиться Божій постанові; а ті, хто противиться, самі візьмуть осуд на себе. 3 Бо володарі пострах не на добрі діла, а на злі. Хочеш не боятися влади? Роби добро, і матимеш похвалу від неї, 4 бо володар Божий слуга, тобі на добро. А як чиниш ти зле, то бійся, бо недармо він носить меча, він бо Божий слуга, месник у гніві злочинцеві! 14 : 9 Бо Христос на те й умер, і ожив, щоб панувати і над мертвими, і над живими.”; і в 6-й главі Послання Апостола Павла до Галатів: „7 Не обманюйтеся, Бог осміяний бути не може. Бо що тільки людина посіє, те саме й пожне!”; і вся книга Ісаї, зокрема: „1 : 17 Навчіться чинити добро, правосуддя жадайте, карайте грабіжника, дайте суд сироті, за вдову заступайтесь! 26 І верну твоїх суддів, як перше було, і твоїх радників, як напочатку. По цьому тебе будуть звати: місто справедливости, місто вірне! 27 Правосуддям Сіон буде викуплений, а той, хто навернеться в нім, справедливістю. 5 : 3 Тепер же ти, єрусалимський мешканче та мужу юдейський, розсудіть но між Мною й Моїм виноградником: 4 що ще можна вчинити було для Мого виноградника, але Я не зробив того в ньому? Чому Я чекав, що родитиме він виноград, а він уродив дикі ягоди? 7 Бо виноградник Господа Саваота то Ізраїлів дім, а муж Юди коханий Його саджанець. Сподівавсь правосуддя, та ось кроволиття, сподівавсь справедливости Він, та ось зойк... 9 : 6 Без кінця буде множитися панування та мир на троні Давида й у царстві його, щоб поставити міцно його й щоб підперти його правосуддям та правдою відтепер й аж навіки, ревність Господа Саваота це зробить! 10 : 1 Горе законодавцям несправедливим, та писарям, які пишуть на лихо, 2 щоб від правосуддя усунути бідних, і щоб відняти права від убогих народу Мого, щоб стали вдовиці здобичею їм, і пограбувати сиріт... 26 : 2 Відчиняйте ворота, і хай ввійде люд праведний, хто вірність хоронить! 9 за Тобою душа моя тужить вночі, також дух мій в мені спозаранку шукає Тебе, бо коли на землі Твої суди, то мешканці світу навчаються правди! 10 Хоч буде безбожний помилуваний, то проте справедливости він не навчиться: у краю правоти він чинитиме лихо, а величности Господа він не побачить! 32 : 1 Тож за праведністю царюватиме цар, а князі володітимуть за правосуддям. 2 І станеться кожен, як захист від вітру, і немов та заслона від зливи, як потоки води на пустині, як тінь скелі тяжкої на спраглій землі... 41 : 10 не бійся, з тобою бо Я, і не озирайсь, бо Я Бог твій! Зміцню Я тебе, і тобі поможу, і правицею правди Своєї тебе Я підтримаю. 21 Принесіть свою справу, говорить Господь, припровадьте Мені свої докази, каже Цар Яковів., 51 : 4 Послухай Мене, Мій народе, і візьми до вух, ти племено Моє, бо вийде від Мене Закон, а Своє правосуддя поставлю за світло народам! 5 Близька правда Моя: вийде спасіння Моє, а рамена Мої будуть суд видавати народам. 56 : 1 Так говорить Господь: Бережіть правосуддя й чиніть справедливість, незабаром бо прийде спасіння Моє, і появиться правда Моя. 58 : 1 Кричи горло, не стримуйсь, свій голос повищ, мов у сурму, й об'яви ти народові Моєму про їхній переступ, а домові Якова їхні гріхи! 59 : 4 Немає нікого, хто б кликав на суд, і нікого нема, хто судився б поправді, кожен надію кладе не марноту й говорить неправду, вагітніє бідою й породжує злочин! 8 Дороги спокою не знають, і правосуддя немає на їхніх стежках, вони покрутили собі свої стежки, і кожен, хто нею ступає, не знає спокою. 9 Тому віддалилося право від нас, і не сягає до нас справедливість! чекаємо світла, та ось темнота, чекаємо сяйва та й у темнощах ходимо! 14 І правосуддя назад відступилося, а справедливість здалека стоїть, бо на майдані спіткнулася істина, правда ж не може прийти, 15 і істина зникла, а той, хто від злого відходить, грабований... І це бачить Господь, і лихе в Його очах, що права нема! 16 І Він бачив, що немає нікого, і дивувавсь, що немає заступника... Та рамено Його Йому допомогло, і Його справедливість підперла Його 61 : 8 Бо Господь Я, і правосуддя кохаю, і ненавиджу розбій та кривду, і дам їм заплату за чин їхній поправді, і з ними складу заповіта довічного!”. Те саме спостерігаємо і у інших пророків. Михея 6 : „8 Було тобі виявлено, о людино, що добре, і чого пожадає від тебе Господь, нічого, а тільки чинити правосуддя, і милосердя любити, і з твоїм Богом ходити сумирно”. Єремії 9 : „23 Бо хто буде хвалитись, хай хвалиться тільки оцим: що він розуміє та знає Мене, що Я то Господь, Який на землі чинить милість, правосуддя та правду, бо в цьому Мої уподобання, каже Господь! 22 : 3 Так говорить Господь: Чиніть правосуддя та правду, і рятуйте грабованого від руки гнобителя, чужинця ж, сироту та вдову не гнобіть, не грабуйте, і крови невинної не проливайте на місці цьому! 4 Бо коли оце слово насправді ви виконаєте, то ходитимуть брамами дому оцього царі, що будуть сидіти на троні Давида, що їздити будуть колесницями й кіньми, він і раб його та народ його. 15 Чи ти зацарюєш тому, що в кедрах ти мешкаєш? Чи ж твій батько не їв та не пив? І коли правосуддя та правду чинив він, тоді було добре йому, 16 він розсуджував справу нужденного й бідного, й тоді добре було! Чи не це Мене знати? говорить Господь.” Єзекіїль 23 : „36 І сказав Господь до мене: Сину людський, чи будеш судити Оголу та Оголиву? То викажи їм їхні гидоти!”, і в кожній книзі Письма є те, що так необхідно і вірно завжди, а в нинішній день – особливо. Бо через нашу неслухняність до Слова Божого й до сьогодні вірно сказано у Приповістей Соломонових 17 : „23 безбожний таємно бере хабара, щоб зігнути путі правосуддя.” Тому то Давид є нам прикладом дій праведних - Псалми 58 : „2 Чи ж то справді ви, можні, говорите правду, чи людських синів слушно судите? 3 Отже, у серці ви чините кривди, дорогу насильства рук ваших торуєте ви на землі. 11 А праведний тішитись буде, бо помсту побачить, у крові безбожного стопи свої він обмиє! 12 І скаже людина: Поправді є плід справедливому, справді є Бог, суддя на землі! 67 : 2 Нехай воскресне Бог, і розпорошаться вороги Його, і нехай від лиця Його повтікають Його ненависники! 5 Співайте Богові, виспівуйте Йменню Його, рівняйте дорогу Тому, Хто їде на хмарах, Господь Йому Ймення, та перед Ним веселіться! 6 Сиротам батько й вдовицям суддя, то Бог у святому мешканні Своїм! 7 Бог самітних уводить до дому, витягує в'язнів з кайданів, тільки відступники мешкати будуть у спаленій сонцем землі! 118 : 121 я право та правду чиню, щоб мене не віддав Ти моїм переслідникам.” Запитував Бога ще пророк Авакум 1 : „2 Аж доки я, Господи, кликати буду, а Ти не почуєш? До тебе я кличу: Насильство! та Ти не спасаєш! 3 Для чого неправість мені Ти показуєш та позираєш на муку? А передо мною грабіж та насильство, і суперечка стається, і носиться сварка.” Але уже в наступному вірші відповідь є : „4Тому то Закон припиняється, і не виходить до чину назавсіди право, бо несправедливий вигублює праведного, тому правосуддя виходить покривленим.” Не знаходить ще вирішення й таке Писання. Амос 5 : 15 – Ненавидьте зло й покохайте добро і правосуддя поставте у брамі; 24 – і хай потече правосуддя немов та вода, а справедливість, як сильний потік! 6 : 12 – Таж ви суд обернули на гіркість, а плід справедливости – на полин! Данило 9 : 27 – … і на святиню прийде гидота спустошення, поки знищення і рішучий суд не виллється на спустошителя. Сам Ісус Христос картає (від Матвія 23 : 23) – "… але найважливіше в Законі покинули: суд, милосердя та віру; це треба робити, і того не кидати. Бо кому, як не Вам знати, що багаторазово пропонує Писання ходити Його дорогою, а дорога Його – правосуддя (Данило 4 : 34); що радість праведному - правосуддя чинити (Припов. 21 : 15); що люди лихі правосуддя не розуміють, а шукачі Господа все розуміють (Припов. 28 : 5); що Бог царює, коли святі праведно судять (1Сам 8 : 1-7); що у Апостола Івана сказано в главі 7 : „49 Та проклятий народ, що не знає Закону! 57 Хіба судить Закон наш людину, як перше її не вислухає, і не дізнається, що вона робить?”, що у Послані 1 Коринтянам сказано у главі 16 : „22 Коли хто не любить Господа, нехай буде проклятий!...” ; нарешті, що Бог у нас – святих і ми в Ньому: Луки 17 : 21 і не скажуть: Ось тут, або: Там. Бо Божеє Царство всередині вас! Римлян 8 : 9 А ви не в тілі, але в дусі, бо Дух Божий живе в вас. А коли хто не має Христового Духа, той не Його. 10 ...Христос у вас...; 1 Коринтян 3 : 16 Чи не знаєте ви, що ви Божий храм, і Дух Божий у вас пробуває?... Ваша Святість! З свого боку ми готові прикласти максимум зусиль в тому, у чому є компетентність наших скромних осіб. Тому щиро сподіваємося на Вашу добру волю в об’єднанні спільних зусиль для єднання Українського суспільства в ім’я істинних цінностей і в приклад, достойний наслідування іншими народами. Додатки : матеріали проекту на 4 аркушах. Слава Ісусу Христу! З повагою, голова Ради ЗБЗС, голова редакційної ради ЗДГ ВМ — Анатолій Войтко Ваша Святість! З листом до Вас прикладаємо для ознайомлення презентацію Проекту відстоювання правосуддя. Це – не політичній проект «під вибори», бо ми не політики, хоч, як і Ви, не можемо бути цілком поза нею, і ми не маємо наразі ніяких фінансових фондів та не робимо ніяких показних пропозицій. Це боротьба за людський хист до святого, за самореалізацію (освячення) кожного громадянина, за Христа. Готові, на Вашу першу вимогу, надати Положення про ВСП та „Конституція справедливої України”. Вкінці цих, напрацьованих борцями і обговорюваних понад 3 роки, пропозицій змін Конституції України є доведення необхідності і корисності ЦИХ рішучих змін, їх ми додаємо негайно, у вигляді ПОЯСНЕННЯ: „Чим гарантується дія вимоги № 1:”, короткого аналізу змін; також зміну ст. 35 КУ щодо Духовності. Також негайно надаємо інформацію офіційно публікованого матеріалу про боротьбу ЗБЗС за справедливість у світському житті до цього звернення до Вас: „ЗАХИСТ ЧЕСНИХ ГРОМАДЯН І ПІДПРИЄМЦІВ!”. ПРЕЗЕНТАЦІЯ проекту „Відстоювання правосуддя” Мета та завдання – єднання суспільства через закладання християнської системи відносин громадян, їх духовних інститутів, громадських інститутів та інституцій державної влади на основі чесного правосуддя. Створення рівних та рівноправних умов для виконання цих завдань основними духовними інститутами України по впровадженню та укріпленню основних заповідей, на яких базується організація життєдіяльності людського суспільства, незалежно від політичних поглядів, майнового, світського стану, етнічного походження, віросповідання тощо, кожного конкретного члена суспільства. Створення умов для організації публічності державного судочинства із реалізацією в цьому процесі місій духовних інститутів в межах їх завдань. Церква має бути активно присутня у суспільному, духовному та державному житті. Щоб об’єднання суспільства, усіх його верств, привести до гармонійного духовного ладу. Як це має відбуватися? У міжконфесійній ворожнечі Церква, як інститут, майже втратила свій вплив на парафіян і замість того, щоб виконувати свою пастирську місію, сперечається за владу над народом не Всевишнього а лише своєї Церкви. Немає до кого звернутись по допомогу. Якщо Бог не допоможе, то напевне, вже ніхто не врятує цю країну, цей народ. Церква має повернутися до виконання своїх прямих обов’язків, бо очевидно, що Суд, про який написано в Писанні, вже відбувається, а представництва цього Суду ще не створено. Праведна система судочинства може відтворитися через присутність у ній представників – юристів духовних інститутів та представників – юристів громадських духовних інститутів і державних інституцій духовних – юристів. Друга мета організації чесного правосуддя, окрім об’єднання суспільства, це — об’єднання конфесій у єдиному своєму завданні: виконувати свою місію та пасти паству, зберігаючи при цьому свою автономність (автокефалію) до тих пір, поки не виникнуть сприятливі умови для загального добровільного об’єднання. Основна структура побудови публічного судочинства із залученням Церкви — Відкрита Судова Палата. Справедливий Суд її базується не на світських підвладних Законах, а на Законах Божих та Всесвіту. Відбуватиметься публічно, з обов’язковим приведенням Позивача до сповіді та покаяння на початку розгляду справи. У процесі в якості суддів братимуть участь як духовні особи, так і юристи (бажано духовні). Завдання служителів духовних розглянути справу відповідно до Біблії, надати свої пояснення та тлумачення юристам, які приведуть ці висновки до відповідності із діючим Законодавством та винесуть свій вердикт для подальшого провадження в світському стандартному суді, з однозначним трактуванням Законів. Підбір кадрів відповідної якості священнослужителів та юристів. – Усі, без виключення, світські працівники громадської організації, а особливо юристи, проходитимуть через процедуру сповіді та покаяння, бажано або благословення водним хрещенням або через покладання рук святих, що володіють даром Духа Святого. Їх робота повинна бути достойно оплачуваною. Ті, хто матиме за мету отримання влади чи якихось преференцій, по-перше, туди не підуть, бо не сприймуть ідею, по-друге, сама система цінностей їх виштовхне дуже скоро. Щодо представників духовних інститутів: це повинні бути люди високої моралі, які прагнуть реалізовувати свою пастирську місію. Вони спроможні та мають бути призначені (посвячені) для цієї роботи. Зарплатня для них в організації не передбачається, бо церковне правосуддя не сумісне з оплатою. Для цих цілей буде існувати певний обмін фондами (пожертвування). Входитимуть до складу ВСП й судді, прокурори, адвокати і працівники правоохоронних органів, бажано ті, які прийняли Духа Святого і ствердили себе у Нім повсякденною поведінкою. Процедура звернення до Відкритої Судової Палати? – Розгляд справи будь-якого громадянина безоплатний. У кожному селі віруючий зможе звернутися до свого пастиря з проханням (як молитви) розглянути його справу по Закону Божому із залученням місцевого юриста – єднання суспільства. За справедливим судом може звернутися будь-хто, навіть Президент. Може бути розглянутий будь-який Закон, у тому числі і Конституція, розглянута робота цілого державного органу чи окремого підрозділу, чи й посадовця тощо. Тобто, Відкрита Судова Палата завдяки своїй природі може впливати на діючий Закон та на встановлення Правил. Це дуже впливовий суспільний інструмент, і від моменту її створення, під її Захист побажають стати комерційні структури, громадські об’єднання, інвестиційні фонди тощо. Священики будь-якої конфесії можуть виконувати свою роботу у Відкритій Судовій Палаті. Ті, хто побудував свою діяльність задля корисливих цілей, будуть не спроможні виконувати свою справжню пастирську місію і люди від них відвернуться. Ключ до об’єднання суспільства та конфесій – саме створення рівних та рівноправних умов для виконання своїх завдань основними духовними інститутами України сприятиме їх єднанню. В цьому процесі закладений принцип змагальності духовних інститутів за свою якість. Не буде вже місця та сенсу на марнування часу на боротьбу один з одним. Завдання кожної конфесії буде полягати у якісному виконанні свого головного призначення – нести духовність та Закон у суспільство. По допомогу у юридичних справах – за справедливим Судом по Законах Божих приходитимуть парафіяни різних конфесій. Звісно, ці інші конфесії, щоб утримати паству, звернуться з проханням долучитися до Відкритої Судової Палати. І так один за одним, справжні конфесії об’єднаються у єдину організацію, де виступатимуть співзасновниками на рівноправних умовах. Бо Бог Один! ПОЯСНЕННЯ Чим гарантується дія вимоги № 1 (ст.3 ч.6 Конституції України): „посадовець чи державний службовець, два будь-які рішення якого (в т.ч. судді і прокурора) правомірно скасовані, з тих, що він прийняв (виніс) за будь-яких півтора року, — втрачає право займатися діяльністю у цій і спорідненій галузях”? У цивілізованім світі, якщо рішення судді чи прокурора, чи міністра... скасували як незаконне, він сам йде у відставку, незалежно чи винен. В Україні є судді, рішення яких скасовані, як незаконні, чи апеляційним, чи касаційним судом десятки раз і їм нічого. Прокурори за день приймають десятки різних рішень, які після судом чи вище стоячим прокурором визнаються незаконними, але їм – нічого. Що казати про інших? Допускаємо, що за півтора року посадовець може один раз помилитися, якщо ж він прийняв два незаконних рішення, то він або вдруге помилився, або зробив це умисно. Так чи так, то люди страждають і такий посадовець не по праву займає посаду, адже грамотних людей у нас доволі. Зупинити це (беззаконня і корупцію) спроможний лише страх посадовця: позбутися права робити ту роботу, на яку вивчився, набув досвіду, збудував кар’єру і здобув славу добру — страх зруйнувати собі і ближнім життя. Адже, згідно цієї вимоги, посадовець позбувається автоматично (без дослідження і суду) не лише посади а і можливості працювати у галузях за цим фахом. Наприклад, звільнений таким чином суддя не вправі буде працювати прокурором, слідчим, адвокатом, юристом ... – скрізь, де робота стосується галузі права. Немаловажну роль зіграє у цім також людська заздрість потенційних намісників престижної посади, вона сприятиме щоб ця вимога працювала. Тому є гарантія, що усі рішення будуть законні. Коли ж рішення будуть законні, то й зникне беззаконня і відпаде корупція — буде лад в Україні! Додаткові (немаловажні) переваги цих змін Конституції України у наступнім. — Їх впровадження не вимагає фінансових затрат. — Їх впровадження не вимагає виявляти, слідкувати, ловити, агітувати, писати інструкції, давати клятви ... Інші (не менш дієві і рішучі) вимоги змін: ( html://zbzs-wm.ucoz.ua ), що гарантують дію законів і знищення корупції, містять достатньо пояснень у своїм змісті. Напрацьовані впродовж трьох років борцями за справедливість, спільно з читачами газети „Вісник малозахищених” пропозиції змін Конституції України html://zbzs-wm.ucoz.ua гарантують: дію законів, громадську активність в управлінні державою та контроль за діяльністю влади, незалежність ЗМІ, позбавляють корупцію можливості впливу на суд, прокуратуру та на інші органи влади, а відтак — гарантують права й свободи законнопослушним особам та справедливе без свавілля і беззаконня суспільство, ліквідацію дискримінації чесних громадян і підприємців. Тому — це перспектива, за яку треба боротися. Обговорення змін продовжуються, наразі пропонується : Оподаткуванню підлягають зареєстровані прибутковими організації, підприємства і установи, податком на діяльність у недержавних інтересах (якщо така діяльність не підпадає під дію законодавства про кримінальну чи іншу відповідальність). Недержавним інтересом являється все, що суперечить заявленому у законодавстві України державним. Такий податок становить 20% і ним має оподатковуватися така діяльність у відсотках від загальної діяльності організації, підприємства і установи, що задекларована у статутних та програмних документах та практично здійснюється. ПРАВО НА ДУХОВНІСТЬ Ст. 35. 1.Кожен має право на свободу світогляду і віросповідання. Це право включає свободу сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати ніякої, безперешкодно відправляти одноособово чи колективно релігійні культи і ритуальні обряди, вести релігійну діяльність. 2. Держава не втручається в діяльність Церкви, але не відокремлена від неї. Народ України єдиний у Дусі Всевишнього Бога, незалежно від віросповідання. Церкви піклуються щоб до влади не попадали безбожні. Людина, яка визнана радою Церков нечесною, не вправі займати керівну державну посаду. Чесна людина, обрана народом на виборах, благословляється радою Церков на служіння для блага народу. Церква дбає, на засадах духовності, про дотримання народом законів держави Україна у Дусі Божім. 3. Держава навчає духовності і праву людину, створює в Божім дусі український народ, єднаючи його на поза конфесійнім пізнані Всевишнього. Держава відповідає, щоб доросла людина була свідома права, її обов’язку взагалі і зокрема знання: між злом і добром, совісті. 4. Здійснення цього права може бути обмежене законом лише в інтересах охорони громадського порядку, здоров'я і моральності населення або захисту прав і свобод інших людей. 6. Ніхто не може бути увільнений від своїх обов'язків перед державою або відмовитися від виконання законів за мотивами релігійних переконань. У разі якщо виконання військового обов'язку суперечить релігійним переконанням громадянина, виконання цього обов'язку має бути замінене альтернативною (невійськовою) службою. Відкрита Судова Палата З’єднання борців “За справедливість” Положення 1. Терміни. 1.1. ВСП - Відкрита Судова Палата, або Палата. 1.2. ФП – функціональний підрозділ 1.3. ГО – Громадська організація 1.4. ЗБЗС “З’єднання борців “За справедливість”. 2. Мета. 2.1. ВСП створено як функціональний підрозділ у структурі ГО ЗБЗС з метою забезпечення чесного правосуддя. 2.2. ВСП є інструментом забезпечення прав і свобод громадян, функціонування суспільства через верховенство законів Держави у відповідності з Святим Писанням, яке є Словом Бога, що може застосовуватись лише по Правді, Істині, незалежно від матеріального, світського, духовного, морального та будь-якого іншого стану громадян, їх бажань і вигоди. 2.3. Забезпечення Народного управління на основі Духовних Цінностей в напрямку повноцінного функціонування Держави і суспільства громадян у Державі. 3. Завдання Відкритої Судової Палати. 3.1. Впровадження системи організації життя і діяльності законодавчих і виконавчих органів країни і всього суспільства в систему Духовних Цінностей. 4. Структура ВСП. 4.1. На правах окремого функціонального підрозділу ГО ЗБЗС, ВСП має власну структурну побудову. 4.2. Виконавчий голова Палати організовує її поточну роботу. На посаду підбирається особа зі спеціальною вищою освітою одного з навчальних закладів будь-якої Духовної конфесії християнської країни, яка не вступає у конфлікт із Духом Всевишнього. Має достатній практичний досвід діяльності не по обряду, а виключно по суті Писання (Біблії). Здійснює практичну діяльність згідно зі сутністю християнського позаконфесійного правосуддя. 4.3. Усі служби ГО ЗБЗС в особі їх керівників є рівноправними підрозділами ВСП і зобов’язані забезпечувати її діяльність згідно з поточними, стратегічними планами ЗБЗС та потребами ВСП. 4.4. Діяльність ВСП і виконавчого голови адміністративно підпорядкована Голові Ради ЗБЗС або визначеній окремим розпорядженням особі, що підпорядкована Голові Ради ЗБЗС. 4.5. Усі робочі звернення виконавчого голови ВСП до підрозділів фіксуються документально. Виконання або невиконання і його причини мають документально зафіксовану форму. Терміни і режим роботи: поточний, оперативний. 4.6. Структура ВСП носить внутрішньо-зовнішній характер побудови. 4.7. Зовнішні елементи структури ВСП (які залучені з будь-яких структур, що не входять адміністративно до складу ГО ЗБЗС, не підпорядковані посадовим особам ГО ЗБЗС та його підрозділам): а) представники Духовних конфесій України. б) старійшини (особи, які в силу досвіду їхньої професійної громадської діяльності, можуть бути і повинні запрошуватись на розгляд справ громадян, регіонів, країни тощо). в) юристи (в т.ч. судді, прокурори, адвокати, представники правоохоронних органів, не залежно від статусу: діючі або на пенсії, тощо). Головний критерій – професійна досвідченість, громадська і духовно-правова культура особи. г) представники дипломатичних представництв іноземних країн. д) інші особи і представники, доцільність яких є необхідною для всебічного розгляду справ і питань. ж) від ГО ЗБЗС постійним представником у ВСП є голова Ради ЗБЗС, інструктор з Божого Слова та інші посадові особи ГО ЗБЗС, визначені відповідно до характеру і суті справи; запрошуються головою ВСП. Остаточні рішення приймає погоджувальна рада ВСП з відповідними справам підрозділами, що зафіксовані документально. з) спектр питань розгляду необмежений. є) З’єднання борців “За справедливість” та персонал ГО ЗБЗС несуть персональну відповідальність за відношення до роботи у ВСП і безпосередньо за звернення до Слова Бога і з Ним. 5. Механізм роботи ВСП. 5.1. Створення ВСП. А) Дане Положення є документом, достатнім і необхідним для включення ВСП до складу структурних підрозділів ГО ЗБЗС, згідно з діючим порядком документообігу Організації. 5.2. Робота ВСП розпочинається зі звернення про потребу у правосудді фізичних і юридичних осіб до керівників Церков, які співпрацюють із ГО ЗБЗС, у письмовій (чи усній, з підтвердженням) формі. Керівництво Церкви надає ВСП інформацію про потребу захисту. 5.3. Якщо питання потребує додаткового розгляду з позиції Божого Слова, у функції виконання — долучається інструктор ГО ЗБЗС з Божого Слова. Інструктор здійснює аналіз і дає відповідні рекомендації особі, яка звертається, та службам ГО ЗБЗС. 5.4. Питання, яке потребує розгляду ВСП, надходить виконавчому голові ВСП, який, разом з підрозділами ГО ЗБЗС, розробляє програму та характер розгляду справи, доцільність і кількість спеціалістів, місце розгляду, інші необхідні заходи; доповідає ВСП про справу; яка визначає остаточно чи потребує і чи належить цю справу захистити правосуддям та приймає рішення про звернення до кривдників (в т. ч. до посадових осіб чи органів державної влади) з пропозицією владнати справу мирним шляхом з компенсацією завданих матеріальних та моральних збитків. У випадку задоволення звернення ВСП до кривдника, справа владнана, якщо ж кривдник не хоче вирішити її мирно, то ВСП надає справу ГО ЗБЗС. 5.5. ГО ЗБЗС і його підрозділи не мають права відмовляти в розгляді справ і звернень за ознаками форм обряду Християнського віросповідання. На розгляд справ і звернень у ВСП повинен запрошуватись працівник конфесії, яка відповідає бажаним особою критеріям Християнського обряду віросповідання. 5.6. Працівники ГО ЗБЗС, торкаючись у своїй роботі Божого Слова, повинні керуватися виключно записаним у Писанні (з вичерпним урахуванням постанов, які стосуються конкретних обставин справи) або не торкатись зовсім. З метою уникнення застосування домислів, працівник, який не переконаний індивідуально, не має права рекомендувати не апробовані особисто та особисто нездійснені, такі, що не діють, інструменти, засоби, рекомендації, тощо, які безпосередньо чи опосередковано пов’язані з Божим Словом. 5.7. Професійна діяльність у роботі з ВСП подібна звичайному життєвому процесу будь-якого громадянина, за правилами Слова Бога. Застосування Писання з нерозумінням змісту носить повний особистий характер відповідальності і стосується як внутрішнього кола ГО ЗБЗС, так і всякої особи. Кожен має особисту відповідальність. 5.8. Інструктор з Божого Слова призваний і зобов’язаний надавати всебічну можливість і доступну інформацію на звернення кожної особи та здійснювати поточну роботу інформативного характеру як для персоналу, так і для зовнішнього оточення ГО ЗБЗС, за зверненнями. 5.9. Справи, які пройшли обробку в Інструктора (останній підпис перед ВСП), передаються ВСП. 5.10. Виконавчий голова ВСП спільно із службами ГО ЗБЗС визначає коло необхідно-достатніх спеціалістів для робочого розгляду питання чи справи в спеціалізованому робочому режимі ВСП. 5.11. Запрошувані особи інформуються про суть питання чи справи. 5.12. Запрошувані особи підтверджують власну згоду на участь у розгляді питання чи справи заздалегідь. 5.13. Збереження розглянутих справ по термінах, ступенях захисту інформації, тощо, забезпечується по нормах і стандартах, встановлених для судової системи Країни. 5.14. Порядок, розпорядок та інші організаційні заходи встановлюються з розрахунку всебічного розгляду і можливостей сторін викласти власну професійну позицію щодо справи чи питання. 5.15. Робота ВСП максимально публічна. 6. Спостереження за ефективністю роботи ВСП і суміжних служб здійснює Прес-служба ГО ЗБЗС з відповідним внутрішнім і зовнішнім відображенням робочого процесу, результатів і наслідків. Також Наглядова Рада територіальних активних учасників ВСП, створена за окремим положенням, що розробляється ЗБЗС та затверджується представниками активних учасників. 7. ВСП є постійно діючим підрозділом з власною тенденцією самовдосконалення процесу. 8. Для фінансового забезпечення роботи юристів захисту правосуддя, яка повинна бути достойно оплачуваною, ВСП звертається за підтримкою до усіх громадсько-політичних та духовних сил, які вважають проект доцільним. В першу чергу розраховуємо на допомогу від партій християнського спрямування, які виступають ініціаторами християнського правосуддя (ХДС, Праведність...) і від яких вийшло, що робота юристів захисту правосуддя повинна бути достойно оплачуваною. ЗБЗС надає можливість ВСП користуватися офісом, обладнанням, телефоном, Інтернет, газетами „Вісник малозахищених” та „Гаряча Інформація” і наявний людський ресурс, з досвідом громадської боротьби за правосуддя. ПРО БОРОТЬБУ ЗБЗС ЗА СПРАВЕДЛИВІСТЬ У СВІТСЬКОМУ ЖИТТІ (з офіційно публікованих матеріалів) буде незабаром
Категорія: Листи-запрошення до співпраці | Додав: Voytko (11.10.2010)
Переглядів: 645 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Категорії розділу

Листи-запрошення до співпраці [3]
В категорії представленні листи і звернення борців до різних установ, політичних партій та громадських організацій, посадових осіб, з пропозиціями співпраці, а також вищевказаних осіб до ГО ЗБЗС.
Політика держави не народна [4]
Яка громадськість змінить життя на краще [10]
Громадські Пропозиції змін Конституції України — гарантія зникнення беззаконня і корупції [18]
Духовне збудування особи і суспільства [77]
Громадський контроль влади, експертиза дій влади [3]

Пошук

Наше опитування

Чи можливо знищити корупцію в Україні демократичними методами?
Всего ответов: 272

Статистика


Онлайн всьго: 1
Гоcті: 1
Користувачів: 0