КОМЕНТАР ДО КОНСТИТУЦІЇ - Громадські Пропозиції змін Конституції України — гарантія зникнення беззаконня і корупції - Громадсько-політична діяльність - Каталог статей - Вісник Малозахищених

ВІСНИК МАЛОЗАХИЩЕНИХ

Вівторок, 28.03.2017, 17:59

Вітаю Вас Гость | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

Головна » Статті » Громадсько-політична діяльність » Громадські Пропозиції змін Конституції України — гарантія зникнення беззаконня і корупції

КОМЕНТАР ДО КОНСТИТУЦІЇ


 

1    (до ч.5 ст.3)  Суди Світу та Європи матимуть підставу притягнути до відповідальності тиранів, що тиснули повсталих проти тиранії.

2  (до п.1 ч.6 ст.3)    Сьогодні посадовці: керівник центру зайнятості, управління праці та соцзахисту, суддя, начальник міліції, БТІ, прокурор, мер, нач. ЖКУ, міністр .... приймають рішення, за які не відповідають, навіть тоді, коли їх скасують як незаконні. У цивілізованім світі, якщо рішення судді чи прокурора, чи міністра... скасували як незаконне, він сам йде у відставку, незалежно чи винен. За півтора року посадовець може один раз помилитися, якщо ж він прийняв два незаконних рішення, то це вже система і його не можна допускати до такої роботи, бо чи він умисно  це зробив, чи й вдруге помилився, то люди страждають. 

Корупція, у будь-якому вигляді (в т.ч. і хабарі), чиниться завжди для спонукання до прийняття незаконних рішень.  Запропонована вимога робить вагомішою посаду за будь-який хабар чи іншу корупційну дію, бо позбутися права робити ту роботу, на яку вивчився, набув досвіду, збудував кар’єру і здобув славу добру, — означає зруйнувати собі і ближнім життя.

Людська заздрість потенційних намісників престижної посади, сприятиме щоб ця вимога працювала. Коли ж рішення будуть законні, то й зникне беззаконня і відпаде корупція.

3   (до п. 8 ч. 6 ст.3)    Нині брехун на брехунові у верхах сидить, ще й брехнею поганяє, особливо депутати, бо на їхню брехню й за законом управи немає. Тож, вимога залишає право говорити, що хочеш, але у випадку сказаного публічними особами на народ двох протилежних інформацій, зобов’язує прокурора до швидкого притягнення неправдомовця  до відповідальності. Буде Правда, то прийде Справедливість!

4 (до п.20 ч.6 ст..3)    Політичні сили і держава не захищають народ від беззаконня. Громадські організації та ЗМІ такі появляються, але злиденний народ за захист себе не може платити щирим захисникам: або зовсім, або стільки, як платять своїм адвокатам і ЗМІ ті, що чинять беззаконня; ця дискримінація малозахищеного народу у демократичних державах вирішується громадськими (не державними) правозахисними неприбутковими організаціями, діяльність яких фінансується на 30-80% з державного бюджету.

5 (до п. 21 ч. 6  ст.3)    Вимога забезпечення виконання статутних зобов’язань перед членом об’єднання — позбавляє можливості створення фіктивних об’єднань і захищає чесного і щирого члена об’єднання. Тобто, якщо записано у статуті організації громадської чи політичної партії — захищати чи інша обіцянка, а захисту чи іншої обіцянки нема, то й не треба організації чи партії.  

6 (до п.22 ч.6 ст.3)   1) вимога необхідна, щоб зупинити: блокування роботи Верховної Ради України; відсутність депутатів в залі Верховної Ради, під час голосування; безвідповідальність партії за неякісність прийнятих законів та за її бездіяльність у Верховній раді України. 

2)  вимога спрямовує діяльність партій в інтересах народу, бо якщо партія проголосувала за закон, а він виявився таким, що його суспільство не сприйняло, то та партія, без виборів, втрачає своїх депутатів у Верховній Раді і навпаки — набуває місць та партія, що була проти поганого закону.

7 (до ч.25 п.6 ст.3)      Донедавна усі ми були господарями землі і усього іншого державного майна, яке злочинці, що на момент перебудови держави виявилися при владі, розікрали його, пограбувавши нас. Припускаємо, що за нинішніх умов беззаконня, найчесніший підприємець (бізнесмен) міг заробити більше інших тямущих, але навряд чи більше ніж на 60% від капіталу середнього підприємця у територіальній одиниці, де діє його бізнес. Отже, це точно злодій, наш грабіжник, який по доброму має повернути нам наше.

 8 (до п. 3 ч. 6 ст.36 та до абзацу 3 ст.69 )    Профспілки і благодійні організації ще радянські і служать керівництву, або засновникам. Наділена їхніми правами громадська організація, створена із самих громадян за межами підприємств і діюча незалежно від організацій створюваних штучно, служитиме громадянам так, що на них не зможуть впливати.

9 (до п.6 ст. 46)      Борг держави перед особою сьогодні поширене явище. Це: заощадження не повернуті; збереження, які  не можливо забрати; виплати належні за законом дітям війни, учасникам війни, інвалідам війни, інвалідам Чорнобиля, допомога матерям на дітей віком до 3-х років і до 6-ти років, не розрахунок за нанесенні особі збитки, присудженні до сплати... 

10 (до  ч.ч. 1, 2, 4 ст. 57 та ч.3 ст.68)  Громадяни через незнання прав часто втрачають їх, особливо коли пропускають строки звернень, яких не знають не з своєї вини, тому ця вимога дає їм важливу підставу подовжити строк, бо якщо вони не знають свого права, то винна держава, а якщо їм все ж не задовольнять клопотання, то вони зможуть виставити претензію і відшкодування шкоди органом, що мав забезпечити їхнє право знати своє право.

11   (до ч. 2 та 3 ст. 69)   90% виконано обіцянок, то 10% невиконаних, отже 10% голосів, від усіх набраних політичною силою — не зараховується  щоб депутат  і політична сила постійно відчували, що вони служать народу, відповідали за зраду виборців автоматичним виключенням з політики.

12 (до ч. 4 ст. 69)   Часто народ має лідерів громадської дії, які справді є виразником інтересів народу, та не може, при задекларованій рівності, висунути їх кандидатами нарівні з політичними силами, через це політика в Україні не народна, а якщо громадська організація матиме у народу більшу популярність, ніж у політичних партій, то партії будуть змушенні змінювати політику на народну.

13  (до ч.7  ст.69 )     Ці вимоги необхідні, щоб депутат  і політична сила постійно відчували, що вони служать народу, відповідали за зраду виборців автоматичним виключенням з політики.

14 (до ч. 8 ст.69 )     Нині правоохоронні органи і суд служать корупції, а ця вимога змусить служити людям.

15 (до ч. 12 ст.69 )     Ця вимога позбавляє депутатів самим собі встановлювати привілеї і встановлює прийнятні обмеження привілеїв.

16  (до абзацу 1 ст. 76 )  280 — не випадкова цифра. 9 депутатів від області чи 3 на кожний мільйон населення в містах – самостійних територіальних одиницях, досить, щоб вирішити проблеми виборців в області (кількістю помічників регулювати навантаження на депутата від кількості населення) і, однаковою кількістю голосів у ВРУ,  ставить у рівні можливості задоволення інтересів усіх областей та міст; також це спонукатиме область вимагати від депутатів приймати участь у голосуваннях.   Обирання на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного або відкритого (за бажанням громадянина) голосування  дає право громадянину голосувати відкрито, пора переставати боятися чесним людям.

 

3

ПОЯСНЕННЯ

Чим гарантується дія вимоги № 1:

„посадовець чи державний службовець, два будь-які рішення якого (в т.ч. судді і прокурора) правомірно скасовані, з тих, що він прийняв (виніс) за будь-яких півтора року, — втрачає право займатися діяльністю у цій і спорідненій галузях”?

 

У цивілізованім світі, якщо рішення судді чи прокурора, чи міністра... скасували як незаконне, він сам йде у відставку, незалежно чи винен.

В Україні є судді, рішення яких скасовані, як незаконні, чи апеляційним, чи касаційним судом десятки раз і їм нічого. Прокурори за день приймають десятки різних рішень, які після судом чи вище стоячим прокурором визнаються незаконними, але їм – нічого. Що казати про інших? Допускаємо, що за півтора року посадовець може один раз помилитися, якщо ж він прийняв два незаконних рішення, то він або вдруге помилився, або зробив це умисно. Так чи так,  то люди страждають і такий посадовець не по праву займає посаду, адже грамотних людей у нас доволі. 

Зупинити це (беззаконня і корупцію) спроможний лише страх посадовця: позбутися права робити ту роботу, на яку вивчився, набув досвіду, збудував кар’єру і здобув славу добру — страх зруйнувати собі і ближнім життя.  Адже, згідно цієї вимоги, посадовець позбувається автоматично (без дослідження і суду) не лише посади а і можливості працювати у галузях за цим фахом. Наприклад, звільнений таким чином суддя не вправі буде працювати прокурором, слідчим, адвокатом, юристом ... – скрізь, де робота стосується галузі права.

Немаловажну роль зіграє у цім також людська заздрість потенційних намісників престижної посади, вона сприятиме щоб ця вимога працювала. Тому є гарантія, що усі рішення будуть законні.

Коли ж рішення будуть законні, то й зникне беззаконня і відпаде корупція — буде лад в Україні!

Додаткові (немаловажні) переваги цих змін Конституції України у наступнім.

      Їх впровадження не вимагає фінансових затрат.

      Їх впровадження не вимагає виявляти, слідкувати, ловити, агітувати, писати інструкції, давати клятви ...

            Інші (не менш дієві і рішучі) вимоги змін:   ( html://zbzs-wm.ucoz.ua ), що гарантують дію законів і знищення корупції, містять достатньо пояснень у своїм змісті.

 

Напрацьовані впродовж трьох років борцями за справедливість, спільно з читачами газети „Вісник малозахищених” пропозиції змін Конституції України html://zbzs-wm.ucoz.ua гарантують: дію законів, громадську активність в управлінні державою та контроль за діяльністю влади, незалежність ЗМІ, позбавляють корупцію можливості впливу на суд, прокуратуру та на інші органи влади, а відтак — гарантують права й свободи законнопослушним особам та справедливе без свавілля і беззаконня суспільство, ліквідацію дискримінації чесних громадян і підприємців.

Тому — це перспектива, за яку треба боротися.

Обговорення змін продовжуються, наразі пропонується : Оподаткуванню підлягають зареєстровані прибутковими організації, підприємства і установи, податком на діяльність у недержавних інтересах (якщо така діяльність не підпадає під дію законодавства про кримінальну чи іншу відповідальність).

Недержавним інтересом являється все, що суперечить заявленому у законодавстві України державним. Такий податок становить 20% і ним має оподатковуватися така діяльність у відсотках від загальної діяльності організації, підприємства і установи, що задекларована у статутних та програмних документах та практично здійснюється.

Категорія: Громадські Пропозиції змін Конституції України — гарантія зникнення беззаконня і корупції | Додав: Voytko (29.08.2010)
Переглядів: 4357 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Категорії розділу

Листи-запрошення до співпраці [3]
В категорії представленні листи і звернення борців до різних установ, політичних партій та громадських організацій, посадових осіб, з пропозиціями співпраці, а також вищевказаних осіб до ГО ЗБЗС.
Політика держави не народна [4]
Яка громадськість змінить життя на краще [10]
Громадські Пропозиції змін Конституції України — гарантія зникнення беззаконня і корупції [18]
Духовне збудування особи і суспільства [77]
Громадський контроль влади, експертиза дій влади [3]

Пошук

Наше опитування

Чи можливо знищити корупцію в Україні демократичними методами?
Всего ответов: 271

Статистика


Онлайн всьго: 1
Гоcті: 1
Користувачів: 0