ВІСНИК МАЛОЗАХИЩЕНИХ

Субота, 27.04.2024, 05:28

Вітаю Вас Гость | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

Головна » Статті » Громадсько-політична діяльність » Духовне збудування особи і суспільства

РЕЦЕПТ ЄДНАННЯ НАЦІЇ

Бачимо, якщо Бог виявить, то бачимо, і серце лукаве, і помітне нам лицемірство чиєсь. Те лицемірство і те лукавство, яке викриває, у поведінці інших, нам Бог Словом Писання, — бачимо! І нам, бачення цих не наших недоліків, допомагає визначатися, як бути нам. І багато нас, так – на чужих помилках, навчаємось і змінюємося на краще. Якщо ж власником виявлених помилок є  видатний і щиро праведний чи святий, то ще більш ті недоліки впливові на нас. І самим тим, хто помилявся, тим, у чиїй поведінці викрив Бог, за нашої участі, недолік, якщо вони не горді, то їм, в першу чергу, велика користь. Вони, чи радіють, чи ніяковіють, але щиро дякують Богу і дякують вдячно усім тим, через кого Бог зробив таке виявлення.

Отже, є очевидною корисність – виявити провину та гріх, бо так перемагаємо зло добром. Так зло зникає назавжди. Чому ж не чинимо так? Бо природна ніяковість, наче непристойність виявлення — є ще притаманні, навіть святим. Святий, коли стосується це окремої людини, то ще виявляє ту людину у провинах, іноді й на людях, у Церкві чи деінде. Коли ж це стосується видатної людини чи Церкви іншої, то його – й святого, доброта та милосердя (щойно вроджені у людині, яка має страх перед Богом) стають на перешкоді казати належно (так, як Бог велить – Ісая 58 : 1) і голосно на людях, в Церквах і на майданах, — про тих, у кого він тільки ось побачив яку недолугість, марноту, неправду чи інше зло. 

Церква, кожна, добра – Божа, проте, ще в кожній є, різна за розміром і суттю, ложка дьогтю на бочку меду. Щонайменше, у кожній є своя, якась погана звичка, що не дає стати досконалою у Христі Ісусі Церквою (релігією). І це не дивно, бо згадаймо звернення Господа до семи Церков, у кожній є що виправляти. Згадаймо, як часто, навіть, наставник Церкви на запитання, хіба так навчає Писання, відповідає: «так прийнято». — Ким так заведено, якщо не Богом?

Сучасна нестримна система інформації, якою оснащено юрбу (яка є ще цілиною на ниві проповідання Слова Всевишнього Бога, в освоєні якої зацікавлена кожна Церква), юрбу, яка дуже уважно цікавиться негараздами-гріхами святих, звичайно, що змушуватиме Церкву, охаяну прилюдно, очищатися всіляко. У тім числі, такі обставини підштовхують до необхідності очищення від того чи іншого канону чи звички, яких традиційно дотримувалися віками. З іншого боку, народ Церков, вихований тими традиціями, не так швидко змінюється, щоб сприймати і вітати виявлення інших у гріху, з цих самих причин: «так прийнято», природна ніяковість, наче непристойність виявлення…. Так, і ще ж ворогувати з іншими люблячими Бога, це теж — не по Божому і дуже (справедливо) засуджується більшістю у суспільстві.  Як же, без втрат, поваги, з трудом завойованої, налаштуватися одній Церкві виказати другій виявлену непристойність – невідповідність Христовій науці? І хто слухатиме когось з іншої Церкви про недоліки своєї? Колись таке буде сприйматися із вдячністю.

А допоки такого розуміння нема, потрібний посередник — несебелюбна громадська організація (не Церква), котра живим захистом усіх праведних (з усіх Церков і релігій), скривджених злом світу цього, служитиме ось тим горщиком для нечистот — для очищення від нечистот. Котра виявлятиме нечистоти безбожності, що їх бачитиме, за Словом Божим, у інших сама (праведними християнськими правозахисниками – чинитилями правди і правосуддя) і через тих святих, котрі без пилинки в оці, які є у різних конфесіях, що вони більше слухають Бога, ніж людей, не дивлячись на обличчя, на належність до конфесії.

Такий рух, це – поштовх до єднання, за очищення Духу Божого в Церквах, звичайно єднатиме усіх щиро люблячих Бога, які хочуть піклуватися про ближнього. Бо він буде поза релігійний і матиме засади чисто чесного доброго змагання у ревності за Бога.

Громадська організація, яка віддасть себе під контроль і нагляд тим (Церквам, виробникам, бізнесменам і споживачам – чи то заможним, чи то убогим та бідним), усім тим, кому служитиме для правосуддя, звільнить їх від корпоративно-конкурентних незручностей,  і небезпек переслідування корупцією та беззаконням свавільної влади.

Робити це самостійно, і виробники з чесним бізнесом, і духовенство, навіть справді святе, серед себе самих не швидко зможуть. З різних причин: не притаманно, непристойно, не прийнято… начебто видавати своїх побратимів, і так саме відкрито ганити іншу поважну Церкву (релігію), бо ж по суті це — судити (а хто ти такий, щоб судити раба чужого?).  Так, ще не швидко прийде розуміння, що виявлення ближнього у його провинах і гріхах — це святий обов’язок. Ось чому, таке виявлення повинно робитися начебто не ними, але й у руки нечестивих віддавати не можна, бо зараз так є, але ж зле це. Тому треба чинити громадською організацією, котра повстала проти химерного, безбожного, побудованого нечестивими на неправді миру і спокою: без чистоти совісті, без Правди, без милосердя, без справедливості суспільства.

Як формувати такі організації? Певне, що й тут треба керуватися Богом. Не формувати, бо – формує Бог, а шукати уформовані: випробувані, праведно захищаючи убогих та бідних, ділами — праведних, котрі були і є вірні Богу за тих обставин, в яких дав їм чинити, Живу Праведність, Бог.

Така, що справді захищає від несправедливості, й стане отим павучком, в хоромах щиро святих різних релігій, й з інших статусів земних, який слідкуватиме, щоб не появилися мухи безбожності та віруси зла, в тих кутах, куди святі забувають дивитися, звідки незручно діставати нечисть, і дістане, і знищить законно, і справедливо, по Божому, щоб чистим ставало — все!

І підприємці, і чесний бізнес, і політика, і громадянське суспільство, і Церкви (релігії) з чесним духовенством повинні почати очищатися. З посеред себе виявляти нечестивих. Тих, котрі прагнуть бути гнобителями убогих, немилосердними до бідних. Чесним це вигідно, бо вони збудуться нечестивих конкурентів і завоюють прихильність найнятих працівників у бізнесі чи служителів у Церкві — усього народу праведного.

Так всі ми (Церкви і релігії, праведні: виробники, бізнесмени і споживачі – найняті працівники, убогі та бідні) разом підіймемо прапора в Ім’я Бога нашого, нехай Господь виконає всі бажання наші (Псалми 19(20) : 6-7).

Прописав 01.05.2011р., слуга Божий, Анатолій Войтко

 (автор Проекту «КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ БОЖОЇ»):
http://zbzs-wm.ucoz.ua/news/2011-06-26-43


Категорія: Духовне збудування особи і суспільства | Додав: Voytko (26.10.2011)
Переглядів: 815 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Категорії розділу

Листи-запрошення до співпраці [3]
В категорії представленні листи і звернення борців до різних установ, політичних партій та громадських організацій, посадових осіб, з пропозиціями співпраці, а також вищевказаних осіб до ГО ЗБЗС.
Політика держави не народна [4]
Яка громадськість змінить життя на краще [10]
Громадські Пропозиції змін Конституції України — гарантія зникнення беззаконня і корупції [18]
Духовне збудування особи і суспільства [77]
Громадський контроль влади, експертиза дій влади [3]

Пошук

Наше опитування

Чи можливо знищити корупцію в Україні демократичними методами?
Всего ответов: 277

Статистика


Онлайн всьго: 1
Гоcті: 1
Користувачів: 0