Любов - основа вічного життя.
Це так. І цією тезою керуються усі, з різних вір і релігій - всі, хто визнають і сповідують Всевишнього. Також, у кожного з них без винятку, основоположним є й те, що Всевишній - Один. Тому, жодного, з таких нас, не треба переконувати, що когось з нас людей створив хтось інший а не Той Самий, Хто створив й його. В той же час, кожен ревний за Всевишнього, бо Він дався пізнати Себе не так, як іншому. Наприклад, кожен, з таких нас, переконаний, що Всевишнього треба йменувати так, як йменує кожен з нас зосібна а однаково йменувати не виходить. Або, що пізнавати, або йти до Всевишнього - треба так, як знаємо кожен з нас зосібна і не інакше. Давайте глянемо на себе очима Всевишнього, як виглядаємо, коли усі доказуємо, що Він Один для всіх, що всіх однаково хоче мати Собі подібними - добрими, люблячими, але кожен один одного ненавидимо за те, що інший теж любить Всевишнього, але не так, а по іншому пізнає, розуміє Його і сприймає, не тим шляхом йде до Всевишнього. Чи не вправі Всевишній запитати кожного: "Я тобі сказав як йти до Мене? Чи Я маю у тебе, людино, запитувати: чи сказати Мені й іншому про шлях до Мене? Чи Я маю запитувати у тебе людино, на який шлях Я маю вказати іншому, щоб йшов до Мене? Чи Я не знаю людину і який їй треба вказати шлях до Мене? Чи вказувати Мені людині той шлях, яким би людина прийшла негайно, чи щоб прийшла раніше, чи пізніше, набравшись, по дорозі до Мене, того, що їй необхідне для того, щоб бути їй вартою прийти до Мене? Чому ж той, хто йде до Мене іншим шляхом, тобі не брат? Хіба Я так сказав кому з Вас? Якщо вважаєш свій шлях до Мене кращим, чому не поступаєш так, щоб це видно було тим, хто йде іншим шляхом до Мене? Хто цінитиме Мене, дорожче, хто прийшов легким шляхом, чи той, хто важким? Чого ти рівняєш того, що пнеться до Мене, з тим, хто не хоче Мене?"
Якщо усі знаємо, що Всевишньому треба нас добрих, то оце, про що вище запитав вас, чи добре воно в Його очах? - Певне, що - ні.
Отже, той шлях добрий і кращий, на якому той, хто йде до Всевишнього, знає між добром і злом, зло відкидаючи, з Доброго бере добре, щоб чистим...
...Далі буде...
|