Душа - складна. Але й весь
цей склад, окремої її, належить до Душі Всевишнього Бога.
Кожна її (окремої душі) частина
формується по різному.
Життя її і її часток, не прив’язане чи
прив’язане до матерії, у одних вирішує Бог а у других, вони начебто самі. Але
це не так, допоки вони не стають Богами.
І все одно душа -
належність Богу Всевишньому.
Ним вона задумується, Ним
створюється - вчиняється, формується із створеної, і стається, і живе Ним (Івана 6 : 57 Як Живий Отець послав Мене, і живу Я Отцем, так і той, хто Мене споживає, і він житиме Мною.).
А після не перестає
вдосконалюватися.
Душа це інша матерія -
духовна, нам не відома.
Все ж, бачити душу (її
духовну частину) можливо, хоч ось так
ЯК, ІЗ
МЕНШЕ ЗА НІЩО,
СТАТИ ВСЕ (МАТЕРІЯ ДУХУ)
вперше було опубліковано http://feedproxy.google.com/~r/morgulistv/~3/PTWBXk-RF3E/
Де взялося все? — Із нічого!
Щоб довести це, складемо умови
доведення, подібно, як у шкільній задачі. Очевидне (явне) сприймаємо без
доведення. У школі те, що сприймають без доведення, зветься — АКСІОМА. Для того щоб порозумітися під час доведення,
що чим звемо, домовимось що:
1) нічого, то — нічого (або – ніщо);
2) все, це — багато чогось (або –
щось) настільки, що крім цього щось (або – чогось) вже нема нічого;
3) щось (або – чогось), це —
будь-що.
Звідси ЯВНИМ є: якщо із нічого не вийде хоч щось, то буде
нічого. Отже, це (як очевидне) є —
АКСІОМА, яку приймаємо без доведення: з
нічого – не вийде нічого! Власне, це й відповідає теорії матерії.
Але ж, на землі фактично —
є щось і є все (що бачимо, що відчуваємо)! І воно (все або бодай
щось) так чи інакше очевидне. А тому, за умовою доведення, те, що є очевидним, сумніву
не підлягає і доведення не потребує — АКСІОМА. Отже. Те, що із нічого є, бодай — щось, це вже не АКСІОМА, а доведено.
Оскільки нічого не можливо обмежити, то й чогось (або – щось) може бути багато
настільки, що крім цього щось (чогось) вже нема нічого.
А за умовою 2): багато щось
(чогось), настільки що крім цього щось (чогось) вже нема нічого, то є — все! Крім цього, все — також є
очевидним. Отже і все — із нічого!
Що ж ми довели? Все — з нічого, тоді, за умовою
доведення, й воно — ніщо!
Певне, не подобається такий
висновок:: все — ніщо!? Але
це так, в матеріальному світі. І цьому годі дивуватися, бо й в школі знають, що
зворотній шлях (правильно розв’язаної) задачі, повинен привести від відповіді
до умови. У цім доведенні так і є, усе зійшлося. Не дивно має бути ще й тому, що
й в Біблії написано*: все — марнота.
Скажете: теорія утопії вже була.
Так, Ви праві – була, її заперечила матеріальна
теорія, яка каже, що із нічого щось
не виникає. Через цю неправду світ не може пояснити, де ж взявся світ — матерія.
Адже, за теорією матерії, вакуум в нічому не буває, пилу і вибуху з нічого теж
не буває. — То де все взялося, якщо із нічого не може бути щось? Певне існує для світу, крім матеріальної,
інша теорія, і вона не утопічна. Бо явно, що теорія матерії не враховувала, що матерія — це ще не все! Знову
— АКСІОМА. Що ж ще є?
Є — дух! — Де? Який він? Як
переконатися, що він поза матерією є? Це ж не повітря чи дихання? Так,
духовність — невидима інша матерія. То, як же її побачити чи відчути?
Й справді у доведені цім, що дух
є, його – духу, не видно, бо дух — невидиме. Але ж доведення переконливо стверджує
існування невідомого ніщо, з якого —
все. Чому ж людина духу не бачить?
Так, бездуховна людина — духу не бачить, бо лише по мірі набуття
духу, дух стає очевидним. Життя земне показує, починаючи від нічого (навіть від
менше ніж нічого у духовнім вимірі) і аж до
— Усе! І нам, хто із завдатком
Духу Божого, видно ось це:
- бездуховність (дикість – менше за ніщо) — це тоді, коли менший та слабший пожива більшому, сильнішому,
хитрішому, підлішому ...;
- дух природній (гріховний - дещо) — це тоді, коли напівдика (або вже
худоб'яча) спокуса, догодити пожадливостям та похоті тіла і своєму я, ще бере
верх над духовністю;
- дух праведний — це той, що переміг
ще не всю спокусу, але вже не чине зла, дотримується закону земного, має
совість, боїться Бога - Його Закону;
- дух святий — це той, що переміг
пожадливість природного духу і тіла, а похоті, то вже гидота йому; пожива для
нього — то чинити добро, перемагати добром зло і цим Богу служити;
- Дух найвищий — це Той, що живе насиченням служінню іншим. Він, ради
вродження Собі подібних, спроможний понизити Себе до — ніщо і стати ще більшим.
Отже, Дух володіє ніщо (іншою
матерією, з якої все), а тому Він — Усе!
Не будьте — ніщо, перероджуйтесь духом і будьте — Духовні! Будьте в Ньому!
Будьте — Усе!
14.01.09
Анатолій Войтко (автор Проекту «КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ БОЖОЇ»
https://docs.google.com/document/d/1cWQ_CZH9-uwug2xzDD-MxRdleHozr_lJP1gYTt9R2OU/edit
*Біблія,книга
Еклізіястова 3 : 15 Що є, то було вже воно, і що статися має було вже, бо
минуле відновлює Бог! 19 бо доля для людських синів і доля звірини
однакова доля для них: як оці помирають, так само вмирають і ті, і для всіх
один подих, і нема над твариною вищости людям, марнота бо все!... 4 : 16
Немає кінця всьому людові, всьому, що був перед ним, та й наступні не
втішаться ним, бо й це теж марнота та ловлення вітру!...
|