Багатий Духовними дарами Божими (добротою, милосердям,
розумом, мудрістю, таланом) та й ніяк не обділений благами землі і природи
своєї, український народ, збагнув блуд кожного, країн і світу — хто шукав щастя
не у Бога а у сусідів сильних чи в богів не справжніх, будував на неправді
несправедливість ближнім своїм.
І вже, вдячний Всевишньому, прагне чистити дороги на
українській землі правдою і правосуддям, за наукою Творця, і йти ними до
справді Світлого майбутнього — до Царства Бога на землі.
Українці, досвідом всілякого безбожного свого й чужого
блуду, свідомі вже того, що тимчасові задоволення пожадливості і похоті дикої
чи свійської природи людини, ведуть до жахливих наслідків руйнування
особистості і справедливості у спільноті. А участь справді Народу Божого у
владі, дає — служіння влади народу праведному, і владу над неправедними –
нечестивими.
Щоб жити в країні, де пануватиме любов і милосердя,
треба таку будувати. Першим, для нинішньої України, кроком у цім будівництві
має бути будівництво справедливого суспільства, в якому правда переможе
неправду, а це досягається правосуддям у дусі божім, суддями праведними.
Досвід боротьби за справедливість в українськім
беззаконні при свавільній корупційній владі і судах, щоб цього позбутися,
вимагає наступне.
Зібрати народ праведний, захистом прав, свобод і
законних інтересів гнобленого і утисненого народу, найнятими борцями за
справедливість захисниками, долучивши до захисту вірних Богу, в захисті народу
праведного Церков, громадськості і державних службовців, впроваджуючи
напрацьовану систему захисту*. Показати(своїми діями, газетами і в Інтернет),
як перемагати неправду правдою. Організувати народ, збором підписів і заручитися
підтримкою впровадити Конституцію України Божої, спроможної знищити беззаконня,
корупцію і свавілля, замінити владу нечестивих, справді владою Народу Божого
Звернімо увагу, що це —початок
творення. І не забуваймо Луки 11 : 40 Нерозумні, чи ж Той, Хто створив оте зовнішнє, не створив
Він і внутрішнє?
11 І сказав Бог: Нехай земля вродить траву, ярину, що
насіння вона розсіває, дерево овочеве, що за родом своїм плід приносить, що в
ньому насіння його на землі. І сталося так.
Звернімо увагу: 1) не створював,
а НАКАЗАВ ЗЕМЛІ ВРОДИТИ, і дике - щоб само розсівало насіння.
12 І земля траву видала, ярину, що насіння розсіває за родом її, і
дерево, що приносить плід, що насіння його в нім за родом його. І Бог побачив, що добре воно.
20 І сказав Бог: Нехай вода вироїтьдрібні істоти, душу живу, і птаство,
що літає над землею під небесною твердю.
Звернімо увагу: 1) не створював
дрібні істоти, душу живу, і птаство, а повелів
воді вироїти.
2) Згадаймо — Псалми 89(90) :1 Господи,
пристановищем нашим Ти був з роду в рід!2Перше ніж гори народжені, і поки Ти витворивземлю та
світ, то від віку й до віку Ти
Бог! Звернімо увагу на
поступовість подій: перше гори, після витворення землі та світу цього 3
Ти людину вертаєш до пороху, і кажеш:Вернітеся, людські сини!Бо в очах Твоїхтисяча літ, немов день той вчорашній, який проминув, й як
сторожа нічна... 93(94) : 8 Зрозумійте це ви, нерозумні в
народі, а
ви, убогі на розум, коли наберетеся глузду? 9 Хіба Той, що ухо щепив, чи Він не почує? Хіба Той, що око
створив, чи Він не побачить? Знову звернімо увагу на поступовість подій:
створення вуха, після ока... і так далі 138(139)
: 13 Бо Ти вчинив нирки мої, Ти виткав мене в утробі матері моєї, 14 Прославляю Тебе, що я дивно утворений! Дивні діла Твої, і душа моя відає вельми
про це! 15 І кості мої не сховались від Тебе, бо я вчинений був в укритті, я витканий був у глибинах землі! 16 Мого зародка бачили очі Твої, і до книги Твоєї записані
всі мої члени та дні, що в них були вчинені, коли жодного з них не було...
28 І поблагословив їх Бог, і сказав Бог до них:
Плодіться й розмножуйтеся, і наповнюйте землю, оволодійте нею, і пануйте над морськими рибами, і
над птаством небесним, і над кожним
плазуючим живим на землі!
Звернімо увагу: 1)знову
ж скільки людей було спроможних панувати, адже – дві людини (з яких – Адама й
Єви, як написано, почалося все живе - Буття 3 : 20), створених Богом пізніше, і це дуже мало щоб
панувати над усім раніше створеним і давно благословенним Богом; решта ж живих
душ (з природи – насіння і рід зміїні) панувати не вміли, інакше як природно – диким
насиллям;
2)не можна сказати, що благословення це стосується роду Божого, бо ще
аж до Іллі– рід зміїний.
29 І сказав Бог: Оце дав Я вам усю ярину, що розсіває
насіння, що на всій землі, і кожне дерево, що на ньому плід деревний, що воно
розсіває насіння, нехай буде на їжу це вам!
Звернімо увагу, який низький рівень розвитку був після цього першого
створення: не дано ще сіяти, садити, щепити (Псалми 94(95):7Він наш Бог, а ми люди
Його пасовиськай отара руки Його. Сьогодні, коли
Його голос почуєте, ).
30І земній усій звірині і всьому птаству небесному,
і кожному, що плазує по землі, що душа в ньому жива, уся зелень яринна
на їжу для них.І сталось.
Звернімо увагу: 1) ярина не весняного людського сіяння, а осіннього
самосіву, так саме дерево – що розсіває насіння без людського втручання(Буття
1 : 11-12); не порали, не сіяли,
не садили, не щепили;
2)земна уся звірина і все птаство небесне, і кожне, що плазує по
землі, що душа в ньому жива, вже були, але, стосовно людини тієї, що для
життя в раю, все живе починається заново – з Єви (Буття 3 : 20 І назвав
Адам ім'я своїй жінці: Єва, бо вона була мати всього живого.), якій, жити вічно – ще було рано.
11 Як вода витікає із
озера, а річка спадає та сохне, 12 так і та людина покладеться й не
встане, аж до закінчення неба не збудяться люди та не прокинуться зо сну
свого...13 О, якби Ти в шеолі мене заховав, коли б Ти мене
приховав, аж поки минеться Твій гнів, коли б час Ти призначив мені, та й про
мене згадав! 14 Як помре чоловік, то чи він оживе? Буду мати надію по всі
дні свойого життя, аж поки не прийде заміна для мене! 22 Боліє він
тільки тоді, коли тіло на ньому, коли в
ньому душа тоді тужить... ОТЖЕ шеол, то місце, де може перебувати тіло
й душа, які є й у тварин так саме, як і у людей. Але й ті можуть ожити і можуть
не ожити а згнити, залежно, як хоче Бог);
4) хоч з віршу очевидно, що у Адама і Єви була нагода не вертатися в
землю, звідки були взяті (див. вірші 19та23), а ретельно слухаючись Бога, не спокушуючись
мудрістю земною-зміїного роду і не спокушуючи одне одного, не знаючи зла,набувати правапотрапити, з життя в раю — жити вічно. Проте
вибрали терпіти жала життя земного, ради земних нікчемних задоволень, аж до
часу, коли земні муки навчать необхідності стерти мудру зміїну голову (що
володіє не переродженими душами людей) досвідом мук своїх, і від тих мук прагнучи
Божого милосердя і набуваючи Божого розуму, Божого Духу... – ставати вартими
життя вічного.
5) Бог (у вірші 16) помножує болі вагітності,
певне, що вони були тоді і там, природні, але були не такі важкі, як це у людей
сучасних.
22 І сказав Господь Бог: Ось став чоловік, немов один із Нас, щоб
знати добро й зло. А тепер коли б не простяг він своєї руки,і не взяв з
дерева життя, і щоб він не з'їв, і не жив повік віку.
Звернімо увагу: 1) у Біблії Бог прагне становлення людини вартою
вічного життя і бачимо у Писанні, що перші Божі Сини переважно живуть довго,
але не важко здогадатися, чому Бог не торопиться дати людині (навіть Богом
уформованій - Адаму) пізнати все і негайно, бо очевидно й те, що ще рано й досі
дати людині знання життя вічного.
1 І була вся земля
одна мова та слова одні. 2 І сталось, як рушали зо Сходу вони, то в
Шинеарському краї рівнину знайшли, і оселилися там. 3 І сказали вони
один одному: Ану, наробімо цегли, і добре її випалімо! І сталася цегла для них
замість каменя, а смола земляна була їм за вапно. 4 І сказали вони:
Тож місто збудуймо собі, та башту, а вершина її аж до неба. І вчинімо для себе
ймення, щоб ми не розпорошилися по поверхні всієї землі. 5 І зійшов Господь, щоб побачити місто та
башту, що людські сини будували її. 6 І промовив Господь: Один це
народ, і мова одна для всіх них, а це ось початок їх праці. Не буде тепер
нічого для них неможливого, що вони замишляли чинити.7 Тож
зійдімо, і змішаймо там їхні мови, щоб не розуміли вони мови один одного. 8
І розпорошив їх звідти Господь по поверхні всієї землі, і вони перестали
будувати те місто. 9 І тому то названо ймення йому: Вавилон, бо там
помішав Господь мову всієї землі. І розпорошив їх звідти Господь по поверхні
всієї землі.10 Оце нащадки Симові: Сим був віку ста літ, та й породив Арпахшада, два роки по
потопі. 11 І жив Сим по тому, як породив Арпахшада, п'ять сотень літ. І породив він синів і
дочок. 12 А Арпахшад жив тридцять і п'ять літ, та й породив він
Шелаха. 13 І жив Арпахшад по тому, як породив він Шелаха, чотири сотні літ та три роки. І породив
він синів та дочок... 27 А оце нащадки Терахові: Терах
породив Аврама, і Нахора, і Гарана. А Гаран породив Лота.28 Гаран же помер за життя свого
батька, у краї свого народження, в Урі халдейському. 29 І побрали
Аврам та Нахор для себе жінок. Ім'я Аврамовій жінці Сара, а ймення Нахоровій
жінці Мілка, дочка Гарана, Мілчиного батька і батька Їски. 30 А Сара
неплідна була, не мала нащадка вона. 31 І взяв Терах Аврама, сина
свого, і Лота, сина Гаранового, сина свого сина, і Сару, невістку свою, жінку
Аврама, свого сина, та й вийшов з ними з Уру халдейського, щоб піти до краю
ханаанського. І прийшли вони аж до Харану, та й там оселилися.
Еклізіясту 8 : 11Марнота оце!
Що скоро не чиниться присуд за вчинок лихий, тому серце людських синів повне
ними, щоб чинити лихе.
Приповістей Соломонових 17 : 5коли віддалити
безбожного з-перед обличчя царевого, то справедливістю міцно поставиться трон
його. 25 :26Джерело
скаламучене чи зіпсутий потік це праведний, що схиляється перед безбожним.26 : 8Як прив'язувати
камінь коштовний до пращі, так глупцеві пошану давати.26Як ненависть прикрита оманою, її зло відкривається в зборі.28 :15Лев ричучий й ведмідь ненажерливий це безбожний володар над людом
убогим.28Коли підіймаються люди безбожні, людина
ховається, а як гинуть вони, то множаться праведні. 29 :2Коли множатьсяправедні, радіє народ,
як панує ж безбожний то стогне народ.4Цар утримує край правосуддям, а людина хабарна руйнує його.
Ісаї 1 : 17Навчіться чинити добро, правосуддя жадайте, карайте
грабіжника, дайте суд сироті, за вдову заступайтесь! 26І верну твоїх суддів,
як перше було, і твоїх
радників, як напочатку. По цьому тебе будуть звати: місто справедливости, місто вірне!26 :2Відчиняйте
ворота, і хай ввійде люд праведний, хто вірність хоронить!10Хоч буде безбожний помилуваний, то проте
справедливости він не навчиться: у краю правоти він чинитиме лихо, а величности
Господа він не побачить!28 : 5Стане ГосподьСаваот
того дня за прекрасну корону, і за пишний вінок для останку народу Його, 6і духом права тому, хто сидить у суді, і хоробрістю тим,
хто до брами повертає бій!
ПРОЦВІТАННЯ НАЦІЇ — змінити дух устрою на Божий лад!
Ів
гніві та в лютості помсту вчиню
над
народами, що Мене не послухались!(Михея 5 : 14)
Матвія 4 : 10...Господеві
Богові своєму вклоняйся, і служи Одному Йому! 5: 48Отож, будьте досконалі, як досконалий
Отець ваш Небесний!7 : 6Не давайте святого псам, і не розсипайте перел своїх перед свиньми,
щоб вони не потоптали їх ногами своїми, і, обернувшись, щоб не розшматували й
вас...10 :34...Я не мир принести прийшов, а меча. 11 :12...Царство Небесне здобувається силою....
Буття 24 : 4 Бо ти підеш до краю мого, і до місця мого народження, і візьмеш жінку для сина мого, для Ісака.
28 : 1 І покликав Ісак Якова, і поблагословив його, і наказав йому та й промовив: Не бери жінки з дочок ханаанських. 2 Устань, піди до Падану арамейського, до дому Бетуїла, батька твоєї матері, і візьми собі звідти жінку з дочок Лавана, брата матері твоєї.
Повторення Закону 17 : 15 то, ставлячи над собою царя, якого вибере Господь, Бог твій, конче з-посеред братів своїх поставиш над собою царя, не зможеш поставити над собою чоловіка чужинця, що він не брат твій.
1Коринтян 14 : 10 Як багато, наприклад, різних мов є на світі, і жадна з них не без значення!
Марка 7 : 26 А ця жінка грекиня була, родом сирофінікіянка. Вона стала благати Його, щоб із дочки її демона вигнав. 27 А Він їй сказав: Дай, щоб перше наїлися діти, не годиться бо хліб забирати в дітей, і кинути щенятам!
Буття 24 : 4 Бо ти підеш до краю мого, і до місця мого народження, і візьмеш жінку для сина мого, для Ісака. 28 : 1 І покликав Ісак Якова, і поблагословив його, і наказав йому та й промовив: Не бери жінки з дочок ханаанських. 2 Устань, піди до Падану арамейського, до дому Бетуїла, батька твоєї матері, і візьми собі звідти жінку з дочок Лавана, брата матері твоєї. Повторення Закону 17 : 15 то, ставлячи над собою царя, якого вибере Господь, Бог твій, конче з-посеред братів своїх поставиш над собою царя, не зможеш поставити над собою чоловіка чужинця, що він не брат твій. 1Коринтян 14 : 10 Як багато, наприклад, різних мов є на світі, і жадна з них не без значення! Марка 7 :26А ця жінка
грекиня була, родом сирофінікіянка. Вона
стала благати Його, щоб із дочки її демона вигнав. 27А Він їй сказав: Дай,
щоб перше наїлися діти, не годиться бо хліб забирати в дітей, і кинути
щенятам!
В категорії представленні листи і звернення борців до різних установ, політичних партій та громадських організацій, посадових осіб, з пропозиціями співпраці, а також вищевказаних осіб до ГО ЗБЗС.